2.10.2013

En çok ne zaman üşür insan bilir misin?

ben bilirim... çok üşüdü benim yüreğim. sesimin çıkmadığı zamanlar bilirim. çıkamadığı. ah o pişmanlıklarım. yüz yüze geldiğim her zaman neden başım eğiliyor sanıyorsun. söyleyemedim. belki de her şeyin müsebbibi bizzat kendimim. başımın ağrısının mesela. kalbimin sıkışmasının ya da. oysa güzel günler gösterdin sen bana. yanlış anlama buna müteşekkirim. ama ne bileyim sanki daha iyisi olabilirdi. daha ölümsüz bir aşk mesela. senle olduğu gibi. ya da bi omuz, daha sağlam. bi yol daha uzun. vardır elbet bi bildiğin. bilmemi istediğin. yoksa durup dururken yağmazdı yağmur. üşümezdim en sıcak günde. ve ağlamazdım böylesine mutluyken, huzurluyken seninle. vardır değil mi göreceğim daha güzel, güneşli ve mutlu günler. yanlış anlama. ateşinle yanmak da güzel elbet ama... gene de ne bileyim... çok üşüdüm. bu kadarı yeter bana.


2 yorum:

cem dedi ki...

daha ölümsüz bir aşk mesela!!

da o çok zor bu saatten sonra. Aşkın zamanı geçti sanırım.

Adsız dedi ki...

Yeni nesil katılımcı Türkçü sözlük.
Kayıt ol, yazar olarak başla!
https://gokkurtsozluk.com