16.01.2012

Ocak Yanıyor


Sen kar yağdığına bakma Isabelle dedim... Dedim de Isabelle kim bilemedim. Mesela bu Isabbelle İtalyan olabilir ve ben ona Isabella diyebilirim. Bunu derken ne kadar da güzel de diyebilirim. Bu Bella'nın ne demek olduğunu bildiğim anlamına gelmeyebilir.

Bunları neden anlattığımı bilmiyorum Isabelle. Ama sana bunları anlatmak istiyorum. Çünkü bilmelisin ki, Ocak ayında buralara kar yağar. Ve ben her kar yağdığında yanarım Isabelle. Bunu böylece bil ki, yarın sana anlatacağım hikayeyi dinlerken yüreğin buz tutmasın. Şimdi izninle, pencereme kar vuruyor, camı açmam lazım.




5 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

:)

Isabelle ile beraber bekliyoruz yazini...

tutsak dedi ki...

İZAbelli de; belli olmayan ne, ben de onu bilemedim bir türlü.:))

novella / विश्व dedi ki...

nedense yazamıyorum bu bloga... gidip geliyorum. durup düşünüyorum. susup gidiyorum.
öyle işte...
haber vereyim dedim.

La Loba dedi ki...

Bir ay olmuş. Bu kadar uzun süre uzak kalmamalısın. Bekliyoruz.

novella / विश्व dedi ki...

evrenin dünyasına yazı giriyorum bu aralar... bir şubat yazısı yazma vakti gelmiş gerçekten de :)