1.05.2012

Mayıs


"koca bir ay daha geçip gitti... geriye bıraktığı izlerden bazıları kulaklara küpe, bazıları yüzlere gülücük, bazıları öfke, bazıları endişe, bazıları bir damla yaş oldu... yaşlandıkça zaman hızlı akmaya başlarmış. akıp gidiyor işte. yakalamaya çalışmak değil de, onunla akıp gitmek gerek şimdi."
Aslında bir yorumdu yazdığım, Nisan ayındaki yazıma yorum bırakan dostlara yazılmış. Buraya taşımak istedim, Mayıs'a... 

Adıma bırakılmış bir yorum daha vardı  "Evrenin Dünyası"na bırakılmıştı. Onu da buraya almak istedim. Kimden olduğu konusunda tahminlerin olsa da, emin değilim. Yitip gitsin istemedim. Burada dursun, Mayıs'a yayılsın enerjisi. İyi gelsin, ruha şifa olsun, yüreğe aşk...

Uzun süredir okuyamamıştım yazdıklarını.. okuyamadığım gibi yüzyüze gelip kadehler eşliğinde iki lafın belini kıramadığımızı da farkettim..özlemişim.. tecrübeler büyük konuşturur ya; belki kocaman gelecek söylediklerim duymaktan hoşlanmayacaksın da, ama; içindekiler taşmışsa, duyguların pik yapmışken hala yanlızsan, pembe bulutların üzerinde raksetmen gerekirken karanlıkta hissediyorsan ve üşüyorsan, 2 seçeneğin var ya "dönüp arkanı gideceksin" ya da "sana yaşattıklarını yaşatarak kendine hapsedeceksin".. biliyorum ki sen hapsonulacak kadar özelsin.. bu yorumumu ille de bu sayfaya göndermen gerekmiyor.. senin için dilediğim bulutsuz hüzünler değil kocaman mutluluklar olduğu içindir yazdıklarım yayımlamasanda dikkate al olur mu? öpüyorum kocaman. 



Fotoğraf / babamın doğumgününde trilya'dan bir kare

2 yorum:

Tijen dedi ki...

Ben haziran ayına turuncu bir bisikletle başladım. Nasıl mutluyum anlatamam. Mutluluklarımız daim olsun, haziran güzelliklerle dolsun:)

novella / विश्व dedi ki...

öyle olacak gibi tijen... neye hazırsak çıkıyor karşımıza :)