31.12.2010

İyi Yıl Dileklerim



şimdimde durup bakıyorum
kendime
Ona
yüreğime...

iyi yıl dileklerim yüreğimde, sana, ona, kendime...
hepsini dağıtıyorum... sana, ona, kendime...

iyi bir yıl olacak geçmiştekiler gibi.
daha az gözyaşı daha çok kahkaha olacak...
sevgi çoğalıp taşacak.
biliyorum, çünkü yüreğimi hissediyorum.
seviyorum
yaşamayı
insanları
beni
seviyor beni, insanları, yaşatmayı...
ben de Onu
çok, pek çok seviyorum
iyi ki...
iyi ki..
iyi ki.
hissediyorum...
iyi ki,
farkındayım...
iyi ki bana uzattığı aynaları seçebiliyorum...
iyi ki kendimi görüp, değiştirmek için fırsatım olduğunu anlıyorum.
söz vermiyorum ama deniyorum...

iyi olacak bu yıl, biliyorum...

10 yorum:

gülgün dedi ki...

yaşarken kendini öğreniyor insan. yazınızdaki gibi olsun gelecek zaman...

sevgimle

sufi dedi ki...

Kitap gibi kadına kitap sözleri gibi sözler söylemek gerek. Ama sessizliğin içindeki sözü fısıldıyorum Novellam, Evren'im, Kazara yazarım benim.Duy fısıltılarımı mutluluk en başta senin için dileğim.Aşk hep yüreğinde olsun eksilmesin dilerim tontini.

Uma dedi ki...

Bazen hep etrafimizda o cok sevdiklerimiz olsun, hic eksilmesinler diye ona suna buna dagitiriz herseyimizi, en son da kendimize.
Bir on yil once ogrenmistim anlamini ucakta yapilan anonsun. Oksijen maskesini once kendine takacaksin, sonra da cocuguna :)
Once kendine, hep once kendine...

parka dedi ki...

iyi olacak, biliyoruz

mutlu seneler

ahmet

Oda ve Duvar dedi ki...

İyi bir yıl mı olacak? İyilik, güzellik ve mutluluk bir mutlak ideal mi? Acıklı bir film seyredersiniz ve beğenirsiz. Düşersiniz bir derin kedere. İyi mi olmuştur? Mutlu musunuz? Yoksa bir daha böyle bir film izlememek mi istersiniz?

novella / विश्व dedi ki...

saolasın gülgün, yüreğimizce olsun her anımız. sevgiler...

novella / विश्व dedi ki...

tontinim, sen sus ben gene dinlerim. AŞKla öperim.

novella / विश्व dedi ki...

umam onu ben de öğrenmiştim de, bazı öğrenme süreçlerinin davranışa dönüşmesi için sürekli tekrar istediğini de bilirim. ben o tekrarlardayım şu aralar. ama kendimden umutluyum, öğreneceğim :)

novella / विश्व dedi ki...

saolasın kalemi kara, yüreği kocaman adam...

novella / विश्व dedi ki...

kederde de vardır bir iyilik ömür, önemli olan iyiliğe yüklediğin değil midir?