1.12.2010

Yarım

insan ruh ikizini arar
yarımını
anlatıldığı üzere kaybettiği yarımını
oysa bu sonsuz birliktelik
mutlak mutluluk ve huzur değildir
aynadır
ruh ikizi sende olanı ve olmayanı gösteren bir ayna

ruh ikizi
erkek ya da kadın değildir
yarımındır
diğer yarın
onda gördüklerini alıp gidersen yüreğine SENi görürsün

zihnine gidersen yanlış okursun, duymak istediğin gibidir her kelime
oysa yürek sana fısıldar duyman gerekeni,
SENsindir kızdığın, öfkelendiğin, sevdiğin
SENsindir ruh ikizin







.

8 yorum:

cem dedi ki...

geçmiş zamanların birinde bir kitap okumuştum. orada her insanın bir ruh eşi olduğunu ve onu bulunca ömür boyu mutlu olacağını yazıyordu. detayı vardı hatırlamıyorum ama yazarından ya da donelerinden pek güvenmiştim. o gün bugün bekliyoruz işte ama tık yok..:)

hani onu bulsaydım kendi yarımla uğraşmak durumunda kalmazdım...

Ateş Böceği dedi ki...

ahaha gereksiz yazara tüm kalbimle katılıyorum ..

hani nerde yıllardır bekliyoruz :) bir gün gelecek belki ama ben elim baston tutmadan önce ruh ikizimle şöle dünyayı gezmek felan istiyorum ..

novella / विश्व dedi ki...

ee işte ben de diyorum ki, üstelik kitap da değilim ama :), ruh eşi sonsuz mutluluk değildir. insan kendiyle olabilse tek başına mutlu olur değil mi, ruh ikizi eğer şanslıysak gene çıkar karşımıza ve görmeyi kabul edersek BENi gösterir bize. sonra da gider ha belki kalır bilemem ama benim ki gitti. ama giderken BENi bıraktı bana. zaaflarımı, eksikliklerimi, artılarımı, değiştirmem gerekenleri falan filan işte :))

demem o ki tut ki buldun gereksiz, inan bana kendinle uğraşmaya işte asıl o zaman başlayacaksın...

novella / विश्व dedi ki...

ateşim, beklersen gelmez ki... yüreğini dinle sen, o seni karşılaştırır onunla. bırak aklını, o oyalansın acaba o mu bu mu diye. gördüğünde diyeceksin ki ahan da bu adam ve inan bana o adam seni şu hayatta en çok mutlu eden ve derin en dibine girip de çıkmak istemeyeceğin kadar üzen adam olacak.
insanın kendiyle yüzleşmesidir ruh ikizini bulması bence :))

y. dedi ki...

bu sabah not defterimde gördüğüm ilk şiirdi yarım, sonra emre kalcının yarım kitabı elimde,sonra sen... hiç olmadığım kadar tamken, tamamken, yarım...

hiç sıkılmıyor insan kendiyle, hiç sıkılmıyor.

novella / विश्व dedi ki...

çünkü insan hep Onunla da ondan y...
sana birşey anlatıyor belli ki... yüreğinle dinle. duyarsın mutlaka.

Esin Bozdemir dedi ki...

Ömür o ruh ikizini aramakla geçer çoğu kez, sonra da bakarsın ki asıl seni tamamlayan yani asıl sende olup onda olmayan, onda olup da sende olmayanlarla tamamlarsın birbirini!ve sonrada bana göre "ruh ikizim" demek yanlıştır!..seni tamamlayan "diğer yarın'"dır asıl doğru olan...biraz karışık gibi ama çarpraz teorem böyle:)ayaklar suya bazen geç eriyor bende geç erdi...Allah'dan geç olsun güç olmasın misali:)

ben tüm güzel dileklerimi "kazarayazarım"a gönderiyorum...

Sevgilerimle canım...

novella / विश्व dedi ki...

adının bir önemi var mıdır ki kendini tam hissedebildikten sonra.
öperim esmirim, senden gelen çoğalarak dönsün benden sana.