15.02.2011

Üzerine



ayazdı gece...
ve ben;
kalem tutan ellerimle,
onlarca şey yazabilirdim üzerine
ve üzerine onlarca şeyi yazabilirdim teninin sadece ellerimle

ellerim ellerine değdiğinde
dinle yüreğimi
nasıl da meyl ediyor sana
nasıl da içli
nasıl da aksak bir ritmle

ve ben;
kalem tutan ellerimle
onlarca şey yazabilirdim üzerine
ve üzerine onlarca şeyi yazabilirdim teninin ellerimle
ve evet! aksak bir ritmle...

sonra bakardım gözlerine,
aksak bir ritmle titrerdi dudaklarım
iç burkan nağmeydi aşkın
bulutsuz gecelerimde

yansımazdı ışığım gözlerinde
ve sen, işlerdin ayaz gibi yüreğime

sana yazan ellerimi...
     ellerimi geri verebilseydin
              sarabilirdim uzağında soğuğan bedenimi

hiç olmadı bir şiir yazardım geceye
ya da tek bir cümle;

         sevmek, cesurca gitmektir bir yüreğin üzerine!




.

8 yorum:

Sokak Kedisi dedi ki...

Ne yaptın kuzum sen ama, fena oldum ben...

Yüreğine, kalem tutan ellerine sağlık, bitmesin hiç...

novella / विश्व dedi ki...

sokağımın kedisi, bu yürek biz de oldukça biter mi hiç :)
öperim, sevgiyle...

Zeugma dedi ki...

Ve sen bunları okumakta olan yürekleri de aksak bir ritmle titrettiğini, ayaz gibi içine işlediğini bilebilseydin keşke...

Harika ötesiydi. Yazan yüreğe sağlık...
Sevgilerimle...

novella / विश्व dedi ki...

yazanla okuyanın yürekleridir kesişen zeugmam... budur! sevgilerimle...

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Cesur yürek ve kalemin hiç susmasın sevgili Evren .

"..sevmek, cesurca gitmektir bir yüreğin üzerine!"

Büyülü mısralara ancak böyle bir final yakışırdı dostum.
Sevgilerimle..

novella / विश्व dedi ki...

teşekkürler jivago senin gibi sevgiyi yalın kelimelerle anlatan birinden duymak ne de keyifli bu sözleri... sevgiler benden de.

Budeliçocuk dedi ki...

''sevmek, cesurca gitmektir bir yüreğin üzerine!''

Bu ne güzel bir ifade..
Bittim inan ki..:)))

novella / विश्व dedi ki...

teşekkürler budeliçocuk...