1.02.2011

Hoşgeldin - iki


soğuk geçti ocak. güzel şeyler de oldu içimi ısıtan.
hayaller kurdum uzaklara dair, gerçekleşmesi mümkün olan.
ocak hayal kurmakla geçti.
şubat onları gerçekleştirmek için çaba harcamakla geçecek.
onlarca battaniyenin altında, ağırlığını değil de,
hayallerini paylaşan desenlere de teşekkürü bir borç bilirim.

geçtiğimiz ay iyi geldi bana sundukların.
şubatta bir kahve içmek için bile olsa beklerim.
başımın üzerinde yeri vardır, yaşama bağlayan hayallerin.
onları gerçekleştirme gücü verenlerin.
sen onlardan biri ol dilerim.


 


.


görsel / vladstudio

3 yorum:

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Gerçekleşmesi zor da gözükse, biz yine hayallerimizi kuralım sevgili Evren .
Ben de bu hafta hayallerle ilgili bir öykü yazdım. Vaktin olursa istersen bir göz atıver.
Bol hayalli ve gerçekleşecek
hayaller dilerim sana.

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Yanlış anlama lütfen, yorum yazmanı
istediğim için yorumlamadım.

novella / विश्व dedi ki...

geçtiğimiz iki hafta boyunca bloglarla pek haşır neşir olamadım. okumaya senle başlayayım jivago. bilirsin severim öyküleri hele de hayalleri :)

saolasın... hayalerimiz gerçek kılacak fırsatlar çıksın karşımıza dilerim ve dilerim onları biz fark edebilelim :)