25.05.2011

Gece Gece

uzanmışım koltuğuma düşünüyorum... bir gün bir yerde karşıma çıkacak olana sırf akışına bırakamadığım için ne kadar geç kaldığımı fark edip de akacak mı göz yaşlarım acaba. kafam karışık... uykusuz ve yorgunum. ama gökyüzüne bakıp gülümsüyorum, akışına bırak mesajını gönderdiği ve ben bunu bu sefer anladığım için mutluyum. 

akışına bırakmak... bırakmak ve olanı olduğu gibi kabul edip gülümsemek. istediğimiz gibi değil de, olması gerektiği gibi olduğunu bilmek... ders güzeldi... geçtim mi... belki. sonuçlar henüz açıklanmadı. bir sonraki sınav bir önceki sınavdaki başarının sonucunu gösteriyor sana. sen ancak o zaman anlıyorsun o sınavdan geçip geçmediğini. 

ah! uyumak gerek. uyumak ve uyanmak. yeni bir güne, yepyeni bir enerji ile başlamak gerek. yarın için sabırsız olsam da şu an şimdinin keyfini sürüp bedenimi Ona teslim etmeye gidiyorum. 

huzurlu ve düşlü bir gece olsun...
sabah ezanına uyanayım...
kendiliğinden oluversin sabah, her sabah olduğu gibi...
ben sadece gülümseyerek güneşi selamlayabileyim.




görsel / deviantart

4 yorum:

gunes dedi ki...

akışa bırakmak iyidir bazen. onun bir zamanı vardır; o vakit geldiğinde senin yazdıklarına benzer şeyler düşünmeye başlarsın. hayatın ileride bizim için hazırladığı iyilik ve güzellikleri bilemeyiz, bu iyilik ve güzellikler bazen kötü sandığımız ya da bizi rahatsız eden bir şeyle başlar. sınanırız yani...

ben "akışa" güvenirim, hayatın bizim için hazırladığı iyilik ve güzelliğe inandığım için güvenirim.
sevgiyle...

novella / विश्व dedi ki...

sevgili güneş... akışına bırakmak... gecenin gündüzüe dönmesi gibi. sen gecede kalmayı ne kadar istersen iste, senden bağımsız doğar güneş. budur hayat. güneş doğar ve güneş batar. mfönün şarkısındaki gibi...

Güneş doğar
Güneş batar
Ama insan uyumaz bazen
Düşünür
Geceler kısa
Çabuk geçer
Ama insan uyumaz bazen
Düşünür
Deniz masmavidir ne güzel
Ama insanlar görmez bazen
Şiirler şarkılar masallar
Ama insanlar duymaz bazen
Üzme kendini
Ümitsiz gibi
Sevenin var bak
Ne güzel

Ateş Böceği dedi ki...

Ben artık hiç bir şey istemiyorum yaaa ne oldu ki bana böylee çok mutsuzum çokkk

novella / विश्व dedi ki...

güzel kız çocuğu... her şey olması gerektiği gibi oluyor değil mi şu dünyada.