23.05.2011

Gergin / lik






öylesine gerginim ki... bu aralar istemeden kalp kırma rekoru kırabilirim... gerginim. ve aslında asıl kaynağını biliyorum. biliyorum ama konuşamıyorum, anlatamıyorum. olur olmaz yerlerde bağır çağır kendimden utanıyorum. utanıyorum çünkü böyle bir kadını görsem sevmezdim. sevmezdim çünkü sakin insanlara bayılıyorum. bayılıyorum çünkü huzur veriyorlar. ben de sakin bir kadın olup, hayatında olduğum insanlara huzur verebilmek istiyorum. ama bu gece gerginim. öyle gerginim ki... uyku bile tutmak istemiyor beni. hem gergin hem de aç olmaksa hiç mi hiç çekilir kılmıyor kendimi. kendi gerginliğimin yarattığı kendime fazlayım bu gece. anlatamıyorum. kalemi kırıp gözlerimi yumuyorum. 





görsel / deviantart

6 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

kıyamam diyorum öperim iyi uykular :)

didem dedi ki...

Selam blogunun ismini cok sevdim:)
Canini sikan neyse eger kimse ile paylasmak istemiyorsan bos kagida icinden geldigi gibi (sansursuz) yazar sonra da firlatip atabilirsin. Ben oyle yapiyorum kagidi atarken canini sikan seyi de kafandan atiyorsun. Bir dene...

guguk kuşu dedi ki...

sen gergin de güzelsin:D

novella / विश्व dedi ki...

:) iyi bir uyku muydu bilmem ama gün kesinlikle çok iyiydi pillim...

novella / विश्व dedi ki...

:) saol didem... ben de seviyorum. ben uzunca bir süre o yöntemi denedim. şimdi uzun uzun wordde yazıp, basıyorum sil tuşuna uçup gidiyor ne varsa :)

novella / विश्व dedi ki...

dimi gugukum... muhallebi gibi insanı herkes sever, seveceksen gerginken sev de göreyim dimi. öperim. hep güzeliz. güzel kalalım. :)