24.01.2011

Düş Döngüsü



bazı gecelerim vardır kaleme alınmış, bilirsin, müzikler geçer içinden, yağmurlar ve yalnızlıklar... ben geçerim geceden, o benden geçer... yürek kalır elimde, bir kedi mırıltısında ortak eder kendini kurduğu düşe. dalar sonra uykuya, uyanır bir kedi mırıltısında ellerim, uzanır boşluğa, tutunur gene, yine ona... içimden bir müzik geçer, o geçer yüreğimden, ben geçer giderim düşlerimden... gün başlar, yeni bir düş niyetinedir kelimeler... hep aynı şeyi anlatsa da, yenidir işte, yine, gene, ona...


.

2 yorum:

Uma dedi ki...

Senin duslerin de konusuyor, gunun de. Dikkat kesilip 4 kulak dinlemek lazim bu aralar :) Guzel de dinliyorsun vesselam :) Operim guzel kalbinden...

novella / विश्व dedi ki...

sen yorum yazınca dönüp bir daha okuyorum yazdıklarımı, ilk yazdığımdan nasıl da farklı geliyor kelimelerin sesi. duyuyorum. ve duyduğumu seviyorum. iyi ki umam, iyi ki çok konuşuyorsun, hep konuş emi... seviyorum senin bu hallerini.