25.11.2010

Dinlemek

dinlediğim bir çok şeyi anlamadığımı fark ediyorum
baktığım ama göremediğim bir çok şey olduğu gibi

bugünlerde büyüyorum
büyürken tökezleyip düştüğüm oluyor sıkça
yeni kelimeleri söylemekte zorlanıyorum mesela
ve yeni anlamlarını, öğrendiğimi sandığım o kelimelere yüklemek zor
kafam karışıyor

çocuk yanım düş kuruyor
büyük aklım daha bir geveze
geçinip gidiyorum şimdimle
geçmiş kulağımı çekiyor çokca ve gelecek korkutuyor gözümü
ben çocuk yanımın düşüne sığınıyorum böyle zamanlarda
O beni koruyor, hep olduğu, hep koruduğu gibi aslında
bunu daha bir fark ediyorum şimdi

düşüm beni bırakmıyor
yüreğim bu ara daha bir serseri







Hayır, hiçbir şeyden,
Hayır, hiçbir şeyden pişman değilim.
Benim için yapılan iyilikten de
Kötülükten de , benim için ikisi de aynı.
Hayır, hiçbir şeyden,
Hayır, hiçbir şeyden pişman değilim.
Ödendi, süpürüldü, unutuldu.
Geçmiş umrumda değil !
Hatıralarımla ateşi yaktım.
Kederlerime,zevklerime artık ihtiyacım yok
Aşklarımı süpürün ve tüm heyecanlarını
Sonsuza dek süpürün,sıfırdan
başlıyorum.
Hayır, hiçbir şeyden,
Hayır, hiçbir şeyden pişman değilim.
Benim için yapılan iyilikten de
Kötülükten de , benim için ikisi de aynı.
Hayır, hiçbir şeyden,
Hayır, hiçbir şeyden pişman değilim.
Çünkü yaşamım, çünkü zevklerim.
Seninle bugün başlıyor.