6.11.2010

Turuncu Yürekli Kadın

iyi değilim bugün, yüreğim sıkışıp kalmış gibi.
anlatması uzun, yaşaması sancılı bir hâl bu...
geçer biliyorum da, sanki bugün yüreğim turuncu değil benim...

Yazıyorum bir akşamüstü. Saat 16.56. Cevap gecikmiyor.
yurek turuncu degildir zaten, yesildir ve de pembedir :)
Uzulme turuncu olmadigina :)
Gülümsüyorum. Saat 16.58.
ben hep turuncu hissederdim oysa...
diyorum beşi yedi geçe.
belki de kalbinde yanan atesin rengidir :)
diyor. 17.11 olmuş bile saat.
hahah bak böyle düşününce ateşim solmuş demektir.
bir dakika bile geçmemiş oluyor bunu yazdığımda.
inancinla ufle atese alevlenir yeniden
saat neredeyse beşi çeyrek geçiyor bu son cevapla.

İnancımla üflüyorum yüreğimi, yüreğimin kocamanlığına inandım ya hep, sığınıyorum O'na. Kocaman yüreğimde kocaman bir boşluğu her seferinde doldurup, aslında hiç yok olmadığını, benimle olduğunu kanıtlayana.

Aşkla,


.

2 yorum:

y. dedi ki...

limon kokulu, yağmurlu kadınlar vardır.
hiç unutmayan kadınlar vardır.. limon kokulu..
her şeye rağmen.. yağmur kalan kadınlar vardır..
der lale müldür. sana baktığımda en çok onu düşünüyorum. yeni bir yıl geliyor, bilmiyorum iyi mi kötü mü... iyi olsun diye çok istiyorum. bilmiyorum ki hala bu yaşta içimde bir çocuk, sevgiler bekliyor benden, inadına inanıyor sonsuzluğa, aşka, şiire, dosluğa ve hayat. bu yıl sana sarmalanmak istediğin kolları versin, huzurun sıcak yatağını. seni çok seviyorum evren. öpüyorum yüreğini....


Dans Adımları Atarak
Dans Yuvarlağının Dışına Çıkmak

Sonsuza dek daha küçük kadrajlara bölünerek
ilerleyen bir aynanın kendi sabit merkezine
doğru yaptığı iç yolculukta geride bıraktığı
tek şey
bir jet uçağının sesi
cıhar-ı yek

Çocukken çizilen renkli patates mühürleri gibi
ah evet şimdi o çocukluğun ay-ışıklı gecelerinde
olduğu gibi dantel yapraklı selvi ağaçlarının
serin nefti yapraklarına gözümüz takıldığında
zeytin ağaçlarının sesini duyar gibi olduğumuzda
yani onlar cırcır böceklerinin eşliğinde
serin akşam şarkılarına başladığında
akşam sefaları gecenin getireceği
binbir kötülükten ürkerek eve yani
kendilerine doğru bir yolculuğa çıktıklarında
arazöz geçtikten sonra
dış kapı önlerine su döküldüğünde
kurabiyeleri bir an evvel karabilmek için
büyük bir ciddiyet ve sabırsızlıkla
ev ödevlerine oturulduğunda
bir taşra gelini duvağı ile birlikte
motosikletin arkasına oturtulduğunda
sevgilim
will you come stepping out with me?

novella / विश्व dedi ki...

içimizdeki çocuğu kırmadan, inciltmeden büyütecek sevgilerimiz olsun bizim. bizim olsun AŞK... biz bir yürek olalım... hep dönüp dolaşıp AŞKa kanalım. hiç tanışmasak da hep tanış olalım. yüreğine inanmaktan vazgeçme, içindeki çocuğa da... kocaman sarılıp, öpüyorum yüreğini. sevgimle sevgili y., AŞKla...